Bezy kokosowe



     
    Bezy to zawsze jest dobry pomysł, kiedy zalegają nam jakieś białka w lodówce. A u mnie zazwyczaj zalegają, zwłaszcza po akcjach z pieczeniem ciasteczek. Słodkie i chrupiące idealnie nadają się do deserów owocowych lub dekoracji tortu. Można je piec z różnymi dodatkami. U mnie w wersji kokosowej bo dobrze się komponuje z truskawkami.  Mam zamiar zrobić jeszcze parę razy jakiś deser z nimi przed końcem sezonu.
Do pieczenia bez zazwyczaj używam cukru pudru.  Takie wydają się mi się zdecydowanie lepsze.



ILOŚĆ SZTUK - 45szt.

Bezy kokosowe - składniki

  • 3 białka
  • 200g cukru pudru
  • 250g drobnych wiórków kokosowych
  • 1 łyżeczka soku z cytryny

Bezy kokosowe - wykonanie

Przygotowanie masy na bezy:
Ubić białka na sztywną pianę. Cały czas ubijając wsypywać porcjami cukier puder. Po dodaniu ostatniej porcji ubijać jeszcze 3 minuty. Do ubitej piany dodać wiórki kokosowe i sok cytrynowy. Wymieszać delikatnie trzepaczką rózgową. 

Suszenie:
Masę bezową przełożyć do foliowego worka cukierniczego. Odciąć róg tak aby otwór miał średnicę ok. 2cm i wyciskać okrągłe ciasteczka na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Piec 30 minut w temp. 100°C na środkowym poziomie piekarnika. Pozostawić na blasze do całkowitego wystudzenia. Zimne przełożyć do szklanego naczynia.

Bezy kokosowe - podobne przepisy

> Czekoladowo-miętowy tort bezowy
> Pavlova z leśnymi jagodami
> Tort "Monia"
> Bezy orzechowe

Smacznego :)
Aronia


COMMENTS

5 komentarze:

  1. Cudowne bezy! *.*
    Uwielbiam wszystko z dodatkiem kokosa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ostatnio robiłam nawet knedle kokosowe z truskawkami :)

      Usuń
  2. Takich bez jeszcze nie jadłam, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks to my fatҺer who informed me about this wеbpage, this wеbsite is genuіnely remarkable.



    Also visit my website; temp

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Instagram

OBSERWUJ