Smoothie melonowy z kiwi, limonką i miętą



Smoothie melonowy z kiwi, limonką i miętą


      Od pewnego czasu zamieniłam, podobnie jak organizatorka akcji, tradycyjne śniadania na różnego rodzaju koktajle. Mam nadzieje schudnąć dzięki temu parę centymetrów w talii oraz dostarczyć mojemu organizmowi nieco witamin, aby na wiosnę wyglądać świeżo i zdrowo. Osobiście wolę gdy są zrobione z rodzimych owoców typu truskawki, maliny czy jagody. Niestety zimą jest to prawie niemożliwe, chyba że użyjemy owoców mrożonych. Ponieważ wszystkie już zużyliśmy dzisiejszy koktajl zrobiłam z egzotycznych owoców i dorzuciłam trochę świeżej mięty, aby był bardziej orzeźwiający. Przepis dodaję do akcji "Smoothie".


Smoothie melonowy z kiwi, limonką i miętą-przepis

Składniki na dwie porcje:
  • ¼ melona Galia
  • 1 kiwi
  • sok z jednej limonki
  • kilka gałązek świeżej mięty
  • ½ łyżeczki cukru pudru
  • 3 kostki lodu
  • plasterki cytryny
  • gałązki świeżej mięty

Do blendera wrzucić pokrojone owoce, wcześniej umyte i obrane. Wlać sok z limonki. Dodać gałązki mięty, cukier i pokruszony lód. Zmiksować na gładką aksamitną konsystencję.
Rozlać do szklanek i udekorowć wg uznania.

Smoothie melonowy z kiwi, limonką i miętą-podobne przepisy

Smacznego :)
Aronia

Comments

0 komentarze:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Instagram

OBSERWUJ